Körkortet!!!!!!

Dagen började som en episk skräckfilm; jag gick på toan ca 4.30, petade mig i näsan och inte helt olikt en känd scen i exorcisten så började blodet forsa. Ur näsan alltså. Kan inte minnas att jag haft episkt näsblod någon gång så jag kände mig lite tafatt, va gör man lixom? Stoppade tillslut en halv näsduk i snoken och gick och la mig. Måste sluta peta näsan, eventuellt minska nässprayandet. 

Klockan sju ringde alarmet och jag skuttade upp som en graciös älva och slaskade på allt smink jag hittade. Sen for jag iväg till Trafikverket för teoritest nr 2, lätt orolig för näsblod men det höll sig i kurs. Vet ni, jag KLARADE DET! Fick 55 och 52 är godkänt. Kände mig bäst i världen!!! Åkte hem, körde bil med Jonas som "avslappad" passagerare och kunde inte parkera. Då kände jag mig sämst i världen. 

Men yezzz, häftig känsla! Och bra att jag äntligen gjort det! Ska skriva en slags slutsummering om intensivkurs och körkort o grejer nån dag. 

Nu skall jag belöna mig med tomtens mat; 

God kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Wiii, grattis!!!

2015-09-08 @ 22:40:49
Postat av: Malin

HURRAAAA! Bra jobbat!

2015-09-10 @ 08:20:37
URL: http://malinsvedjeholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0