"Poesi"

Ah. Visst är det något poetiskt med att gå upp 04.00, dricka lite varm chokoläde och lyssna på smattret på rutan och ett surrande kylskåp? Inte? Nä, klart det inte är, det är fruktansvärt. 

Jag vaknade redan vid ettsnåret och kände mig överdrivet vaken. Fan. Vi var på husvisning idag (jag vet, vi är JÄMT på husvisningar!!) och det här huset var faktiskt mer än intressant, så intressant att vi kanske lägger ett bud, vi får se! Min maniska hjärna är väl inte sådär jätteförtjust i frasen "vi får se" och har redan googlat hur mycket nya dörrar skulle kosta, vart man kan hyra en färgspruta, och om en vill ha rutigt köksgolv, vilken sort ska man ha? 

Shhh lille hjärna, gå å lägg däj!! I vanliga fall brukar jag göra avslappningsövningar om sömnen krånglar, men det fungerar ej som preggo då jag bara kan ligga på sidan så den avslappnande effekten uteblir lixom... 

För övrigt så har jag haft lite förvärkar. Och bröna har börjat läcka såpass mycket mjölk att jag faktiskt får ha inlägg i behån. Mysigt.

Här ser jag sådär mysigt morgonpigg ut! Det är jag inte. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0