Vad jag gör??? Va??

Får frågan vad jag gör om dagarna nuförtin o svaret är ca 0,0% görotid. Jag gör alltså ca 0,0% av min vakna tid, att skriva ett sms kan ses som en kraftansträngning utan dess like. 

Håller iofs på med en sak som tar jävla massa energi, ångest och som gör mig hysteriskt arg, orkar inte ens skriva vad det är för jag blir så JÄVLA ARG. Om jag hade målat en tavla hade den varit svart t ex - SÅ ARG!! 

Haha, en sak som vi gjort är att rensa ur garderoben. Alltså den stora jävla garderoben. Både jag o Smoofie gillar o spara pga "det KAN ju vara bra o ha kvar  t ex 3 stora pärmar med hockeykort, man vet ju aldrig..." Och så läggs det på hög någonstans. 
Hittade tillochmed en skitstor smält toblerone i en låda, men den slängde vi faktiskt. 
Anyways så var det gött o rensa lite, kändes lite lättare. 

Har ingen skojjig bild så här är en småtrist bild på ett marsvin jag träffade för ett par veckor sen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0