En dag till precis som igår

Vaknade på ett strålande pepphumör och kände starkt för fiske. Fyfan vad gött o fiska?? Ba sitta i en eka, en kall bärs, lyssna på kluckande vågor och tystnaden. Kasta sitt spö. 
Tänkte på fiske hela morgonen, desto mer jag tänkte på det insåg jag hur starkt jag faktiskt skulle hata o sitta tyst i flera timmar, mygg, rastlös och solen i öga. Nejfyfan. Töligt för fisken og? 

Tog sen en långpromenad med min nyfunna vän Hannah som är ölmebo. Det var trevligt! Så himla sköjj o träffa nytt folk på "äldre" dar, det är ju inget man brukar göra lixom? 

Efter prommen blev jag akut hungersnödig, väckte Jonas och lagade äcklig mat. Åkte o handlade. Hälsade på vides farmor. Åkte hem. Sålde skoskåpet. Åt grekiskt lantbröd och soyachoklad, såg på better call saul. 
Nu - sömn!! 
Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0