Lelle fjärta.

Nomnomnåååå stackars korven var ju helt omöjlig o lägga igårkväll, tänkte i mitt stilla vansinne att han är skitjobbig. Efter 1,5 timme av skrik o stön och 140 visor så tog jag tempen på'n och lille korvstackarn hade ju feber!!!! Nånenlillepluttiiiiiiissssss, gav mig själv 40 piskrapp som straff för att jag tyckte han var skitjobbig, lellsnutten hade ju säkert ont i kroppen. Han fick en alvedon, lite mer ersättning och slocknade på tre röda. Måååååhåhåååå.

Konstig att man blir sådär snuttig förresten, minns att jag tyckte det var lite löjligt med föräldrar som ba "menlillesnuttisnuttgriseeeeenKOMTILLMAMMAAAAAA", men är precis likadan. Det gick ej att stålsätta sig mot. 

Luktar koskit ute på landet idag. Äckligt men mysigt. 

Igårkväll! Nåmnåååå korvis!! 

Kommentarer
Postat av: emmy

men åå stackarn :( pga sprutan?! hoppas han blir bättre snart <3

2016-04-13 @ 18:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0