Njuuuuut och sooov!!

Störigaste grejen som typ alla sa till mig när jag var höggravid var "passa på o soooov för snart blir det inte mycket sånt". Skitkass kommentar. Plus sov inget vidare alls som höggravid. 

Däremot borde man sagt "passa på o njuuut när du är sjuk för detta är sista gången du kan sitta ensam o glo på teveserier o sleva glass". 

Alltså ingen gillar väl o va sjuk men sen vide kom har jag varit nästan manisk rädd för att bli sjuk. Och här är vi igen alltså, sjukdooooom. Har ont i halsen (hoppas det stannar där!!) och så är stackars vide sjuk, eller ja förkyld. Snoret rinner som ett såll ur hans lille snok. Igår nös han så snoret sprutade och blev jätterädd medans jag typ garvade (schysst morsa). Men han är feberfri iallafall och på rätt gött humör så jag hoppas att det ger sig snart.

Fridens! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0