Procentmässigt.

Min hjärna är så himla grötig av att min hals ej fungerar som den ska. Ologisk mening men kroppen fungerar ej i någon som helst % nu. Sorry. Saknar friskheten till 100 % iaf. 

Idag har jag iallafall gjort färdigt och skickat in ansökningen till utbildningen!! Tänk om jag kommer in i år? Vore väldigt lajbans känner jag. Gillar inte känslan av att inte riktigt veta vad jag ska göra sen. Just nu är framtiden ett oskrivet blad, helt blankt. 

En grej med utbildningen är ju att man måste göra antagningsprov(er) och intervjuer för att komma in. Det gillar jag inte. Jag gör mig inte bra på "spontana" prover eller intervjuer. Min hjärna går i baklås så antingen pratar jag om helt orimliga saker och kommer in på märkliga sidospår som ej hade med saken o göra eller så svarar jag kort och trevande. Får väl jobba lite extra på charmen, kanske smutta lite romocola på toan. Hälla öl i en kaffekopp. Fast inte så seriöst att lukta gammal spritbutik på intervju kanske. 

Tjenixen! 

Känns väldigt wells-frisyrigt! *mode*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0