Roliga saker!

Händer ju massa kul i mitt liv just nu! 

1. Ikväll ska jag ut med två sköna bönor! Ska bli supahsköjj!

2. Vide ligger o sover, Jonas googlar "babblarna" och visar exalterat upp en babba-mjukisfigur som han tycker vi borde ha, är babblarna till för barnen eller vuxna? 

3. Vagnen! Fan vad tråkigt grej egentligen, men nej, det är ju kul! Är så glad över denna pärrrla. 

4. Har gett mig fan på att prova "ny mat". Lagar fan alltid samma mat, men nu jävlar.

5. Ska börja söka jobb på riktigt nu. Är så jävla nervös. 

6. "Måste" köpa en ny mobil. Blir säkert en ajföne pga lat och orkar inte lära mig något nytt. 

Hejdå! Puss o trevlig helg. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0