Sögen.

Är så jävla sugen på att åka utomlands!! Alltså sitta på nåt gött o soligt ställe o dricka en kall bärs!!! Är även sugen på att bli supergravid o mysa med en liten pyttebebis igen!! Åhhhh!!!! 

Men nog om det, är mest av allt sugen på att vara icke-gravid och sitta på en uteservering i SOLEN o ba ha de gött. 
Vet ni hur längesen det var jag var på en uteservering eller??? TRE ÅR SEN!!! 
Skandal!! 

Men jaja vill va frisk nu. Hade feber som fan inatt o frös o vart görvarm om vartannat. 
Hejdå!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också sitta på en uteservering med en öl! Går ju att hitta både sol och alkoholfri öl här där jag bor men inte en enda uteservering. Så sämst :P

Svar: Haha! Töligt! Uteserveringar e bäst! Här är det väl oxå lite fattigt med sånt då jag nästan bor i skogen men det är inte sååå långt till en stad.
din apa i etern.

2016-04-22 @ 07:46:20
URL: http://atilio.metromode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0