Ännu en svinbra grej!!

Asså JA! Fan va gött det är när livet säger ja istället för stalin. 


Egentligen var det ju meningen att vide skulle börja förskolan 10 januari. Jag hade en stor klump i magen nr jag tänkte på det, mest för att det inte var förskolan vi sökt. Vi vill ju att Vide ska gå här i ölme, men han fick plats i krillehöla istället. Skulle han börjat i krillehöla skulle jag få ta bäjlen o skjutsa o hämta typ 4 ggr per dag eftersom vi bara har en bil. Alltså skulle få hämta Smoofie o allt jäkla krångel. Plus att vide skulle få skolas in två gånger på ett år, stackarn. 
Jag har ju självklart ringt o krånglat med kommun om det här. Dom sa att vide kanske kunde få plats i ölme i mars. Eller augusti. Men idag fick vi reda på att han får börja i mars!!!

TJOHEJ! Jag kommer förlänga föräldraledigheten ett par månader till då. Känns sådär, men för vides skull känns det ändå asbra. 

Kul och bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0