Julafton x2

What? Tydligen var det två veckor sen jag skrev ett inlägg? Var helt säker på att jag skrev ett igår men det kanske var i mina drömmar. Eller så skrev jag ett och en liten person kom o ville pilla på mobilen så det sket sig. Herregud. Jag kan ju inte vara anonym på internet!! Då finns man inte!


Men God Jul lite i efterskott får en väl tillägga då. Har haft en fröjdig jul med några klappisar och god vegetarisk mat. Trodde inte att jag skulle få döpp i grytan i år, men Åsa kokade buljong och soya och det funkade skitbra!!! 
Vide fick massa bra julklappar, bland annat en pulka och en bobbycar! Mest fascinerad var han över dom fina Granarna (vi hade ingen). Men nästa år, då jävlar går vi all in på julen tror jag! 

Övrigt: vide går helt nu. Har jag sagt det förut? Jävlar vilken fart han har och jävlar vad han slår sig! Haha!





Julafton var vi hos vides farmor!

Skriv inläggstext 

Snygg som vanligt!!!
idag var vi hos morfar o Åsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0