Vide pratar!

Nej jag ska inte överdriva, han pratar ju inte direkt, däremot pluttar han fram små små ord. Två ord som jag fattar iaf. Eller ja, "fattar". 

Och det är "adda" = lampa, och "att" = katt. 
Sen har han nyss börjat stritt om "asht" vilket låter misstänkt likt häst. Men har typ aldrig pratat om någon häst så är lite tveksam på den. 

Asså inte för o va sån, men hade inte "mamma" varit ett ultimat första ord? Jag menar KATT? Vad har katterna gjort för honom lixom? Jag har gett honom liiiiv, tycker att han ska va lite tacksam!!!!! 

Nej jag skojjar bara. Katt är väl gulligt, och så länge han inte börjar kalla mig satan eller nåt så är jag väl nöjd. 

Just jäklar, glömde "voff" oxå. Han har väl inspirerats av pappa och åsas vovvar.

Titta på gölltrynet!!!! Naaaaw.
Jag o vide sov över hos pappa o Åsa för nån dag sen, då var det hundmys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0