Ärliga listan

Okej okej jag gillar ju såklart listor, så jag hakar på så fort jag ser en. Läs eller dö!

NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR?
När vide tog 3-månaderssprutan. Han grät och jag grät, det var fruktansvärt och gör ont i själen när jag tänker på det. :'( 

TRE SAKER DU AVSKYR
1. Kollektivtrafiken (hetsig och dyr, "miljötänk" säger dom, men när det är tre ggr så billigt att ta bilen än bussen så tar man bilen. Så dumt!!!) 
2. Folk som är rasister i smyg. Som gärna gömmer sig bakom "vänlighet". T ex "åh dom gamla får ingen maaaaat, vi måste ta hand om "våra" först osv. Dom skiter egentligen i dom gamla. Jag lovar. 
3. Katthår.

HUR VAR DU I SKOLAN?
Blyg och märklig. 

VAD BLIR DU STRESSAD AV?
Oorganiserat kaos.  Folk som hetsar på mig. 


TRE SAKER DU ÄLSKAR
1. När jag hälsar på Vide på morgonen! Heeeeeeeiiii! Och då ler han med hela kroppen. 
2. Nytvättat hår. Helt kräksfritt i ett par timmar iaf.
3. Nytt smink og hudvård!



HUR TROR DU ATT ANDRA UPPFATTAR DIG?
Oj, fan vad svårt. Jag tror att vid ett första möte kanske uppfattas som artig och eventuellt lite präktig. Det är serviceyrkets fel. 
Annars hoppas jag att jag är rolig och trevlig.

HUR UPPFATTAR DU DIGSJÄLV?
Som en fri säl som har som livsmotto att det "ordnär säj allti.".
Tycker själv att jag är rätt empatisk, kul tjäj som gillar att svära, promenera, discodansa, dricka öl och prata lite väl mycket om Vide kanske. Hehe...




EN SITUATION DU TYCKER ÄR PINSAM/JOBBIG?
Detta händer lite för ofta: kjol som blir ett bakvänt gällivarehäng, och halva rava hänger ut. Så går man en tur någonstans o ser sigsjälv i spegeln o ba nääääj. En annan jobbig grej, när man inte hör vad en person säger. Man kan bara säga "va?" 2 ggr enligt regeln sen får man gissa sig fram. Ibland går det bra och ibland dåligt. Hehe. 


NÄR KÄNNER DU DIG SOM VACKRAST? 
Är alltid snygg så jag förstår inte frågan?

NÄR SKRATTADE DU SENAST?
Haha, vi testade hoppgungan på Vide idag o han bara hängde där som en död sill o snuttade gött. HAHA.



NÅGOT DU FUNDERAR MYCKET ÖVER?
- döden. Livet e kort alltså.
- framtiden. Vad gör jag om fem år?
- korv. Vore gött.

ETT YRKE DU TROR ATT DU SKULLE VARA DÅLIG PÅ?
Haha föreläsare. Hade kommit av mig och börjat prata om Vides bajs eller nåt. Hade nog varit en rätt kass bagare oxå. Fan vad pilligt?


ETT YRKE DU TROR ATT DU SKULLE VARA BRA PÅ? 
- korvförsäljare såklart.
- målare. Inte så noga plus att jag gillar färger o tapeter. 
- asfaltsläggare. Se ovan. 


Kommentarer
Postat av: Becka

Älskar att du alltid känner dig snygg ^^ 💕

Svar: Haha såklart! 😘
din apa i etern.

2016-03-04 @ 16:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0