Bebisdejt!

Idag gjorde jag något jag nästan aldrig gör - gav mig iväg ensam och träffade folk. Eller rättare sagt NYTT folk. Jag träffar aldrig nytt folk. 
Att vara föräldraledig innebär i princip bara att man är hemma och morsar runt, vilket har gjort mig extremt sällskapssjuk. 

Uuuj vad spännande! Tjejen jag var hos heter Hannah och har en göllig onge på 6 månader och det största hus jag sett?? 
Ja, Vide visade inte alls sin bästa sida utan höll sig lugn i typ en kvart sen började han vråla och inget verkade hjälpa. Men han tog ju 3-månaders vaccin igår och det var väl antagligen det som spökade, så jag fick packa ner honom nästan på en gång och dra iväg. Skittrist. Jag som hade smink o Robert wells-frisyr.
Men kul att träffa nytt folk! Hon verkade vråltrevlig! Får hoppas vi får till det någon mer gång med lugnare unge. 

Lellkörven har fått alvedon nu så hoppas han mår bättre snart! 
en gladare onge en annan gladare dag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0