Lite kalas!

Hej! 

Har haft en göddig men hektiskt vecka, men frågar du mig vad jag gjort så känns det ??????. Minns ej. 
Sudden med barn var här för några dagar sen! Det var kul! Så fränt att se vilka individer dom har blivit och blir. Vi bestämde att vi ska gå på barnmässan i mars, ser mkt fram emot det. Jonas frågade om jag någonsin trott att jag frivilligt skulle gå på en barnmässan i tron om att det vore "kul". Nä.

I helgen har vi kalas för alla. Eller ja, mest för mig. Jag fyller år på måndag så det är väl lika bra att köra på. Usch 31 år känns faktiskt lite jobbigt. Definitivt närmare 40 än 20 nu. Vuxet. Tror ändå att det stannade vid 27. Fast man är lite bättre nu. 

Gammelmormor, moster (min moster alltså) och vide. Om ni vill att jag tar bort bilden får ni hojta! Tycker att dom var så gölliga här! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0