Mascaratips!

Beställde en ny mascara från eBay häromveckan, igår kom den! Och ja!

The supersizer från covergirl!

Smal borste med taggar som utlovar en solfjädereffekt.

Utan mascara.


Ett lager

Två lager. Kände att det räckte så.



Pris: ca 100kr
Var: eBay 
Betyg: 4/5
Den är otrooooligt lättjobbad, kommer åt varenda frans och är helt klumpfri. Efter två graviditeter så växer mina fransar nedåt, men den här får man upp fransarna med helt utan fransböjare! Ger asbra volym och längd. Är helt frälst och lyrisk. Känns magisk! 

Sen såg jag att covergirl testar på djur. Jävla dret. Så jag kommer inte att köpa igen. Men för dom som inte bryr sig så tummar jag upp den! 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0