Myskvällen.

När man får barn får man plötsligt en ohygglig sympati och respekt för sina föräldrar. 
En annan sak man får sympati för - två(ellerfler)barnsföräldrar och ensamstående. Alltså fan, all respekt och heder åt er, hur fan gör ni? Jag är sjukt imponerad! 

Man börjar förstå, man är med mer i gemet. Förstår även föräldrar som sitter uppe halva natten och spelar Playstation eller glor på teve. Huh. Kvällen är vår!!! 

Min foglossning börjar bli bättre. Tackolov. Jag tillhör skaran som ääääälskar barnvagnspromenader, och jag tror det har hjälpt lite. 
Det låser sig ibland och jag blir lite halt, men inte alls så ofta! Är så glad över detta. Älskar att inte vara gravid längre (trots viss saknad ändå?), även gamle ryggen börjar ordna upp sig, går nästan rakt nu. Hehe. 

Alltså landet 4 ever. Möter nästan samma folk varje dag på rundan och vi hejjar käckt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0