Rolig födelsedag!!

Jaha hahah jag fyller ju år idag. Dagen spenderades på barnakuten med Vide och Jonas. Vide var vid god vigör, pigg som en räka och inte ens lite febrig. Han var så frisk att vi fick ett eget rum för att slippa bli sjuka. 
I det rummet satt vi i 5 timmar. Personalen såg helt sinnessjukt stressade ut. Led med dom, fan o jobba på sjukhus alltså! Credd ska dom ha! 

Ja tillslut fick vide hjälp för sin blödande stjärt och det verkade vara tydliga tecken på mjölkallergi sa läkaren. Skönt tyckte jag som hade förberett mig på att amputera ett ben eller något. 
Så vi byter ersättning till mjölkfri, synd att den är svindyr och skitliten, men man ska tydligen få på recept tillslut.
Hoppas att det blir bra nu! Är ju ändå nervig att det ska vara något annat.

Fick tårta på kvällen och så en jättejättefin ögonskuggepalett från Urban decay som jag suktat efter länge - vice 4. Sååååå dödssnygg. 




Snuttarna. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vill bara tipsa om att köpa ersättningen på apotea.se den är billigare där 👍🏻

Svar: Åh tack för tips!
din apa i etern.

2016-02-23 @ 10:21:39
URL: http://mylifemymove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0