Testpilot!

Men va kul!!! Imorse ringde dom från Smartson och berättade att jag är en av tjugo testpiloter som får prova Philips nya babyvakt avent scd506. 

Helt fantastiskt vilken tur! Det var över 7000 sökande och så får vi behålla den efteråt om vi är nöjda. Kommer att blogga om den på Smartson.se när jag hunnit testa den lite! 
 
Philips Avent DECT-babyvakt har nattlampa, vaggvisor, 100% privat anslutning och svarsfunktion. Unik räckvidd: 330 m utomhus, 50 m inomhus. Kristallklart ljud. 


Jamen ni hör ju! Låter som ett spaceship! Kommer ju självklart ge mina ärliga åsikter. 

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har en sån :) tycker att den är skitbra! Den räcker t.om en bit ut på baksidan av vårat höghus 😊

Svar: Ja! Gött o höra! Kommer dock att testa nya modellen, hoppas den är lika bra!
din apa i etern.

2016-01-26 @ 16:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0