Ej som vanligt.

Nej. Blogg.se har gjort om i sin app och som det tekniska snillet (NOT) jag e så fattar jag ju ca noll prosänt. Jag är ovan och obekväm och vill att allt ska va som vanligt (allt var bättre förr, wäää!!). Har tappat den där "blogglusten" som folk pratar om. Har även tappat hoppet om framtiden då jag inte kom in på någon utbildning i år. Vettefan nu alltså?

Vide blev för övrigt 8 månader igår. Store korvbarnet!!! Listan från förra månaden stämmer fortfarande rätt bra, har inte hänt så mycket? Han sitter helt stabilt dock, inga tänder.
Försöker få lillen att sova i sin säng. Har blivit maniskt skiträdd för att han ska ramla ur våran säng, så förhoppningsvis sover kiddo i sin säng om några veckor.

Det har varit så jävla intensivt dom senaste veckorna. Den här veckan är fan värst. Vet inte hur och när det ska bli lugnt, om det ever blir så igen.

Haha omg. Faceswappade med vide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0