Guilty pleasures

Har ni några skämmiga guilty pleasures som inte är helt pk?? (Gillar pk!! Ej ironisk)
Ok, här kommer min senaste guilty pleasure: Anna Nicole show! Det är en fruuuuuktansvärd serie som ej går att sluta kolla på.

Den sändes 2002, Anna Nicole är sjukt hög på piller hela tiden och sluddrar och skämmer ut sig ständigt. Hennes bästa vänner är hennes assistent och en advokat (howard) som försöker lägga beslag på hennes förmögenhet (som hon aldrig fick?). Rykten säger oxå att howard var den som höll henne drogad konstant för att det var hans sätt att kontrollera henne.

Som sagt, det är en fruktansvärd serie som aldrig borde ha sänts på teve, snacka om utnyttjande av en person som egentligen borde ha fått hjälp, istället förlöjligas hon extremt och porträtteras som "tokig" och "korkad".

Men jag kan fan inte sluta kolla, det är som en hemsk bilolycka och jag skäms igenom varje avsnitt.

anna Nicole dog 2007.

Kommentarer
Postat av: Lisa

OMG, jag såg den när den sändes första gången. Det gick inte att sluta, trots att det var så vidrigt!

"Anna! Anna! Fabulous Anna! Anna Nicole!"

Svar: Haha eller hur!!
din apa i etern.

2016-07-14 @ 11:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0