En trevlig helg.

Förutom min snoks snorproduktion har denna helgen varit riktigt snajsig!! 

I söndags var på bakluckeloppisen. Den är enorm. Och allt finns där. Jag rekommenderar alla i hela Sverige att åka dit. Jag köpte sex-sju barnplagg och betalade typ 50 spänn??? *disco*

Sen åkte vi till bergvik, köpte lite mer barnkläder, typ shorts och sommarkläder till korvbarnet. 
Efter bergvik-tripp så blev dä grellmat hos pappa o Åsa. Very gött!

Igår "firade" vi nationaldagen genom att åka till Karin o Jesper som är relativt nyinflyttade ölmebor! Dom köpte Jespers mammas hus och har börjat renovera. Så himla fint! Är avis. Vill oxå börja renovera - NU!!!! 
När vi kom hem på kvälla så planterade jag lite grejer och gick loss med trimmern i trägårn. Tror grannarna har hatat oss i smyg för att vi inte brytt oss tillräckligt. Vi har fått lite "pikar". Hehe.
Hörde att på vissa ställen i USA var det typ lag på att ha en välfriserad trädgård. Haha. Tur att det inte är så här. 
Idag ska jag nog fixa i ordning en trädgårdskompost tror jag. Kanske åka till Jysk o köpa en pool?? 

Ja vi får se. 

Gillar sommaren. 

- så svårt o välja bara en bild när jag är så snygg??
- ja, och så är du ju väldigt ödmjuk oxå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0