Stackars korven del 3

Fyfan för att ha ett sjukt barn alltså. Jag går sönder inombords varje gång han gråter och så ser han helt färdig o febergnyr o snorar så han knappt får luft. Önskar att jag kunde byta med honom. Stackars er föräldrar som har barn som är allvarligt sjuka.
Igår natt var inte rolig. Han hamnade i något tillstånd där han bara grät och grät och var helt borta. Försökte med allt, slutade med att jag bar den lille tungviktaren tills han somnade i min famn. Klockan ett på natten drog Jonas till Statoil och köpte nässpray för barn 2år+. Vet att man inte ska använda det, men han var relativt hysteriskt. Koksalt och snorsugen gjorde varken från eller till.
Lellkörva!! Hoppas verkligen han blir bättre snart.


Kommentarer
Postat av: Kirre

Om han blir hysterisk av att ligga ned kan det vara öroninflammation eller på väg till. Tiina var helt hysterisk och skrek flera nätter när hon hade det i våras.
Hoppas att han blir kry snart!

2016-06-27 @ 22:23:01
Postat av: Kirre

Tiia inte Tiina. ..

2016-06-27 @ 22:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0