Apan friar.

Haha, igår la jag ut detta på fejjan: 


Någon frågade om det va sant och JA klart det e sant!

Såhär gick frieriet till: vi såg på Netflix (modern family) och käkade körv me brö. Då fick jag fan feeling o gick ner på knä och sa att han var det bästa i mitt liv och om han ville gifta sig. Jonas fnissade så han fick tårar i ögonen och trodde att jag skojjade. Men han sa ja tillslut. 

Hehe. Men det är ju egentligen inget supernytt utan vi har pratat om det förut. Och inget fancy kyrkbröllop me präst o grejer utan det blir borgligt o törrt och vi kaaaanske har en liten fest. Vi får se. När vet vi inte heller. 

Pöss!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Grattis! Och det var inte ens skottdagen, att du vågar liksom ;)
Låter som perfekta frieriet!
Här var vi så traditionsenliga att ingen friade, utan vi bara bestämde tillsammans att vi ska gifta oss.
Tänk vad långt vi kommit, nationella kvinnodagen och allt, kvinnor får både fria och bestämma själva! Vad ska vi med feminism till? ;)

Stort grattis iallafall!

Svar: Haha precis! Asch, vi har tagit ganska enkelt på det, ingen av oss är väl egentligen någon stor romantiker direkt.

Ja! Världen har verkligen utvecklats dom senaste åren då kvinnor kan fria. Känns ju fräckt och vågat, feminism har gått för långt!! Haha närrå..

Och tack!
din apa i etern.

2016-03-08 @ 23:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0