Klar man ska!

Vet förresten att inläggen blir rätt lika, alltså dom inläggen som handlar om Jonna. Det är väl för att det kanske inte finns så mycket mer att säga, ändå vill det ut ibland. 

Pratade med min preggo-kompis som är beräknad att få child på söndag hon sa lite osäkert att man kanske inte skulle ta ut något i förskott för, ja du vet. Men JO, klart man ska ta ut det i förskott. Förstå hur jobbigt att ställa in sig på det värsta som KAN hända i en graviditet? Skulle en bli mindre ledsen om det gick åt helvete? Nej, det funkar inte så. 
Jag tycker halva tjusningen med en graviditet är att gå runt och drömma, längta och fundera på vilken person som gömmer sig där inne. Det är jättehärligt, tycker det vore jävligt dumt att inte unna sig det. 

Sen är det såklart skitviktigt att vara uppmärksam på fosterrörelser, jag läste i många appar att fosterrörelserna minskar på slutet, men det är FEL. Fosterrörelserna minskar inte utan dom blir annorlunda, stoor skillnad. 

Unna dig en göttig graviditet (så gott det går). 

Ja just det ja, jag tyckte att foglossningen blitt lite bättre men nu känner jag mig stel som en pinne igen. Någon som har något tips på att få det bättre? Vad tror ni om typ yoga? Gym? Promenixer? (Örker inte gå till sjukgymnast, tror inte att det blir någon skillnad) någon som har nåt tipppps? 





Kommentarer
Postat av: Therese

Jätteskönt att höra från dig att man faktiskt ska vara glad att vara gravid istf att föreställa sig det värsta. Vem vet bättre än dig? Tack att du delar med dig av dina tankar :)

Svar: Tack för att du orkar läsa!
din apa i etern.

2016-03-19 @ 12:00:11
Postat av: emmy

kram <3

Svar: Klem!
din apa i etern.

2016-03-19 @ 16:52:12
Postat av: Ida

Buhu känns som jag har värsta foglossningen! Två år senare liksom.. Har inte gjort så avancerade saker, tvättat bilen, ute å gått en kortis bara typ. Wtf.

Svar: Uuusch!
din apa i etern.

2016-03-19 @ 16:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0