Traderafynd!

Älskar Tradera, har gjort relativt många fynd på sistone då Vide växer lika fort som en körv blir uppäten (konstig liknelse men ni fattar?). 
Det finns många fördelar med att handla bebisgrejer begagnat, bla är det belligt, kemikalierna är urtvättade sedan länge, plus att dom oftast är väldigt fina, bebiskläder används ju inte så länge menar jag...

Asså kolla in den här overallen!!! Den skulle vara lite tunnare så jag hoppas den blir perf! 65 spänn inkl frakt! 

En gullig pjamas i brunt med prickar från POP. 35 spänn! 

Urgullig muminbody! 30kr!
en apig pyjamas! 40 riksdaler!

Två par brallor för en hunka.

Pop set för 90 spänn! 

(Allt är inkl frakt). 

Tänkte ge mig iväg på loppis snart oxå, där brukar det vara ännu billigare. 
Kjam

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad mycket fint!! Jag har blivit beroende av tradera sen Selma kom men jag känner precis som du där, fördelarna med att handla begagnat är så många!

2016-03-16 @ 00:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0