Gekåshaul!

Haha "haul", det är sånt som youtubarna gör på youtube, visar upp allt dyrt o fläshigt dom har köpt och pratar lite om inköpet. 
Så varför inte. Var på gekås i lördags med Åsa!! Jag hade faktiskt skitstora förväntningar och jag blev inte besviken. Det fanns asmycket krafs o skit men det fanns oxå massa bra o billigt som imponerade med låg prislapp.
Här kommer lite av det jag köpte!

En ananaslampa!!! I guld!! 


En fläshig lykta. Eller va en ska kalla't för. 

Gåstol!! 339 spänn, bäste köpet. 

En till fläshig lampa. 

Tvålpump till diskmedel.

Sminkförvaring!!

Lite beautystuff og! 

Överdrag och en apa till skötbordet. 

Hand och fotavgjutning i gips. 

En till lampa!! 30 spänn! 

Stoor picknickfilt med vattentät botten, perfekt till vide i sommar! 


Fick kiss o bajs av Åsa! Eller ja, vide fick. Han fick även en leksnurra som man kan fästa på stolen. Tack!



Ja, och sen köpte jag såklart massa mer, typ 5 pack t-shirts, några tischor till mig, kallingar, strumpor, hårspännen, bindor, tvättmedel, diskmedel osv. 
Gekås var sinnessjukt stort, och JA man behöver fan två dagar för det är lika dränerande som att vara i mordor. 

Men jag är nöjd. Tyckte jag fick massa bra och fina grejer till en vettig peng, så helt värt att åka dit! 

Här ser ni undertecknad i ett svårt nervöst skede. Tänkte att allt skulle kosta en miljon och precis innan jag skulle betala så kastade jag bort alla fina handdukar i en låda brevid kassan. Haha. Ångrade mig sen. :(((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0