Grellll o jöbb

Idag har jag varit på jobbintervju och sen gick jag till Statoil i Karlskoga och fikade på en kulle. Var rätt trevligt ändå. Tog förresten en taxi till Från Karlskoga till intervjun. Fick lite pepp av taxichauffören, han sa att jag skulle vara migsjälv fast ändå inte. Höll med. Knepigt det där. Det är ju jättesvårt att vara sigsjälv bland okända människor, jag blir alltid någon jag inte riktigt tycker att jag är ändå. 
Det var nog min första riktiga jobbintervju!! När en är frisör går man inte direkt på "intervjuer", utan en får provjobba, och så avgörs det om man kan klippa bra eller ej, hur en är med kunderna och sådär. 
Tror att det gick bra? Fast i efterhand insåg jag att jag svarade undvikande på vissa frågor, inte med flit, det råkade bara bli så. Om det skiter sig med jobb då kanske jag skulle satsa på att bli en känd politiker och undvika o svara på frågor på heltid. Vore la något. 

Grillade seitan hemma! Smakade gummi och grillkrydda. Det var gött.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0