Lite kalas o sånt.

Igår vare discofredag. Nuförtiden blir jag svårt salongs på en bärs. Skojar inte ens lite. 
Det var så kul!!!

Här kommer lite skvaller:

- åkte till maddes kompis Oscar som var kvällens värd. Han bjöd på bål och visade en fågel som han fryst ner. Väldigt märkligt. 

- pratade halva kvällen med Madde och hennes fina vänner. Dom är så himla gulliga! 

- en snubbe på festen var rätt snubbig. Han berättade snubbiga historier hela kvällen. Ingen skrattade. Kul med "fina" och "snälla" killar. Jo, sen höll han på o förklara simpla grejer för oss tjejer, jag frågade om han visste vad "mansplaining" är. Han svarade inte. 

- drack öl och målade på läppstift hela tiden. Jävla dretläppstift som inte satt längre än en kvart?? 

- berättade om hur jag friade till Jonas.

- balkonghängde. Så gött!! 

- åt en donut.

- åkte till krillehöla o satt i öltält. Jag orkade en kvart sen tog jag taxi hem. 

- såg kanske en grävling på uppfarten, blev så rädd att jag ramlade och skrapade upp knät. Aj. 

Apan aka "puddingen". 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0