Fräsigt Xlash!

Jazz! Vi såsar vidare i samma ytliga tecken som föregående inlägg. Nej jag har inget spännande att skriva om - INGET!!!
 
Jo men det här tycker jag är fränt. Alltså fränt! I mina åldrande ögon har jag börjat inse att jag inte är en fjunig duvunge längre och vissa saker ändras. Juh. Håret blir lite gråare, röven hänger och fransarna är inte lika fladdriga längre. Vissa gör ju fransförlängning och det är snyggt! Men jag är en kvinna av snålhet så jag vägrar lägga 1000 spänn i månaden på fladdriga lösfrallor.
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ (cliffhanger eller??) jag testade Xlash. Hört talas om detta tillhygge?
Xlash är en ögonfransserum som gör att en inte tapper fransera, och dom växer lite extra mycket, nåt sånt. För några år sen var det stor rejd på ögonfrannserum då många innehöll prostaglandin. Ett otrevligt ämne som gav töliga biverkningar (ändrad ögonfärg var en av dom!)
Jaja, skitsamma.
 
Jag var skeptisk som jag alltid är mot allt som lovar guldgrönt kattguld. Dom första veckorna såg jag nada skillnad förutom att ögonfransarna blivit lite mörkare.
Nu har det väl gått cirkus 7 veckor och jag är så nöjd. Kolla härrå!!
 
 Say whaaaaat!!! alltså varje gång jag tar kort med mascara så ser det ut som jag har typ 6 ögonfransar. Men det var snyggt irl, lovar.
 
ser ni??? vavavava!!!!!!
 
Jag tycker att det var görfräsigt iaf.
 
Xlash finns o tjöpa HÄR. Ej sponsrad, men är öppen för förslag. hehe.
 
(P.S har börjat blogga på datan igen. Det är roligare än mobben!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0