Just nu!!

Hej, här kommer en läglig uppdatering av "livet".

- mäklarn var här igår o värderade vårat hus. Ho ökade på några 100 lax. Det var bra! Vi vill ha bergvärme!!

- skrattade i säkert 45 minuter åt detta:

- Bakade lussedjur förut! Älskar lussedjur mer än julmust och då gillar jag verkligen julmust.

- Åsa var här o provsmakade lussedjuren, hon hmm:ade åt pärlsockret på djuren o ba "jasså du gillar inte russin". Russin gör mig mer förbannad än Trump och Putin tillsammans. Skulle absolut kunna hålla ett föredrag om hur russin är kärnan till ALLT ont i världen på heltid. Förresten, skriver du något positivt om russin i min blogg blir du blockad för evigt!!! Skojjar ej! (Jo jag skojjar).

- Vide går asmycket helt plötsligt. Det värsta med att han går är att han inte hörs och helt plötsligt står en kort person och försöker bita mig i röven, det är läskigt!

- Var på arbetsförmedlingen igår. Blääh. Så tråkigt. Jag vill att dom ska ge mig ett jobb bara. Jag vill bara ha ett jobb!! NU!

- Verkar äntligen ha kommit ur smörgåsträsket. Jag levde på enbart smörgåsar i två veckor och gick ner 3 kilo. Otroligt ohälsosamt, men jag tappar matlusten ibland tyvärr. Har gjort en matsedel! Än så länge funkar det jättebra.

- i Fredags var jag ute o käkade med mina polarinnor, 3 av 4 var sjuka på något sätt men det var asnajs ändå. Älskar dom så mycket! Önskar att vi sågs oftare. Men livet ni vet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävvler va mild och kyrklig jag såg ut... /Ida

2016-11-30 @ 19:51:44
Postat av: Anonym

Älskar dig med! Puss

2016-11-30 @ 19:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0