navelskådning.

Hejsan svejsan!
 
Här kommer en liten allmän navelskådning om allt möjligt:
 
- Pannan har nästintill gett upp och vi letar alternativ. Inte konstigt då pannan är lika gammal som undertecknad. ehhhhhhhhuhum.
 
- Min mens är nuförtiden 2,5 dagar lång. Blöder extremt mycket under dom dagarna. Sen är det blodfritt i ca 25-27 dagar. Gillar det. Förr så var min mens typ 6-7 dagar.
 
- Börjar trivas bra på jobbet men måste dra ner på koffeinet. Överdriver inte om jag säger att det blir en 7 köpper per dag.
 
- Gammelhöften krånglar lite. Hatar den! Vore gött om en kunde byta ut alla delar som krånglar mot robotdelar, då hade jag varit härta människa.
 
- Har snart lyssnat igenom hela p3 dokumentär. Vill ha mer dokumentär-poddar i mitt liv. Älskar dokumentärer!! Finns det fler????
 
- Det är rätt jobbigt att vara ifrån Vide så mycket. Saknar honom! Men är så glad att Jonas får vara hemma lite nu. Om det blir en onge till så vill jag absolut dela helt på föräldraledigheten.
 
- Ska klippa mig på fredag!!! YAZ!!! Mitt hår är ett stort trassel och ser förjävligt ut.
 
hejdå!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Om du ej redan lyssnat på det: Serial. Helt sjukt bra!

2016-11-04 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0