Sjuk rauk.

Asså jag e fortfarande sjuk!! Blev sjuk i fredags och idag är det onsdag eller torsdag. Vet inte längre. Det kanske är julafton? Har börjat vänja mig vid tanken av att vara evigt förkyld, det vore nog helvetet, att alltid gå o vara lite snorig och tänka "imorgon blir det nog bättre", men det BLIR ALDRIG BÄTTRE, ALDRIG!!". Misstänker bihåleinflammation då jag har ont i bihålorna och snoret flödar likt en geiser.

På tal om skit så slutar min anställning på fredag. Känns skittrist när jag precis börjat göra mig hemmastadd och tycka att det var kul. Får knalla ner på arbetsförmedlingen på måndag o tigga jobb.

Nu ska snorfröken se på south park o snyta sig.

Mvh


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men, varför då? Var det så kort anställning?

Svar: Mja jo, det var en slags behovsanställning kan man säga, jag vart inhyrd från ett bemanningsföretag och så har det inte varit så mycket jobb på fabriken som dom hade hoppats på. Men jag visste att det skulle ta slut, men hade hoppats på januari.
din apa i etern.

2016-11-24 @ 16:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0