Vide 1 år!!!

Just jävlar, Vide fyllde ju ettåring igår, och hans farmor fyllde oxå! Jag krystade ju på som fan där för ett år sen så att dom skulle få dela födelsedag. Jag skulle bli lite besviken om jag tvingades dela födelsedag med någon annan än Drew Barrymore, men det är väl tur att alla inte är lika.
 
Tänk att ett helt år gått! Vi har en ettåring! Den bäste! Igår blev det inte så mycket firande, tårta kalas blir det idag.
Vide är rolig. Jo jag tycker nog att det beskriver honom bäst, rolig, full i fan och väldigt social. Nyfiken, och stoppar allt i munnen, skrattar helt hysteriskt åt ena katten och leker tittut genom att gömma sig bakom soffan.
 
Nutten!!
 
tett på lillnutten! helt färsk! (ja, råkade få med sms från madde, men skit i det.) Vill ni läsa min förlossningshistoria finns den HÄR
 
Hehe.Åka korg var inte så kul nej.
 
Plött! Han har mina ögon tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0