2 i panik.

Gaaah, vide och jag har haft riktiga pissnätter på sistone.
Såhär då:
Vide somnar i "tid". Jag försöker numera oxå lägga mig i "tid" pga morgonPIGG onge.
Inatt vaknade han vid två kanske? Fick mat. Sov oroligt brevid mig. Jag vaknade flertalet gånger i panik, satte mig upp i sängen och ba "VAR E VIDE????" För att inse att han sover brevid mig, eller sover i sin säng. Värst när han sover i sin säng för då slutar jag inte leta och i säkert 10 sekunder har jag alltså svår panik för att jag tror att han ligger typ död brevid sängen.
Det händer nästan varje natt. Herregewd!!!

Sen vaknade vide i svår panik för han hade antagligen mardrömmar? Han lixom kluckade och lät som att han höll andan. Lite nervös över detta. Kanske ska ringa BVC o höra?

Har målat färdigt taket i vides rum, det blev så fint! Snart ska vi fixa resten. Alltså golv o tapet o allmän målning. Det är kul! Och vide måste verkligen flytta till eget rum, även fast jag känner lite "nja" inför hela grejen. Men han sover skitdåligt med oss. Kan knappt röra mig i sängen för då vaknar han lixom.

Zzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0