20 frågor

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?
"That 70's show", såklart!

2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?
Journalist eller frisör.

3. Vilken är din favoritdoft?
Bensin och viss mögeldoft. Hehe. Skaffade konstiga vanor när jag var preggo. Bensin har jag iofs alltid gillat. Hatar gammal banan och parfymdoft.

4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?
Vid vita huset kanske? Eller utanför Charlotte perellis hus.

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?
Grinar jättemycket och springer runt i panik. Hehe, eller kramar alla jag gillar o tar skitmånga sömntabletter.

6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet?
Tja... För det första hade jag inte tagit större delen av föräldraledigheten, kunnat klia mig i skrevet offentligt, haft bättre lön, varit en del av patriarkatet, osv osv.

7. Vilket är ditt favoritverktyg?
Har typ en liten hammare som det är inbyggd skruvmejsel o massa andra verktyg i. Den är skitbra! Fick den till min första lägenhet.

8. Vad gör du om tio år?
Säljer ved och semestrar i Sälen. Nej jag vet verkligen inte. Vi får väl se!

9. Vilken är din bästa danslåt?
ALLT MED E-TYPE O LEILA K!!!!

10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?
Massa skjortor och en egen ö.


11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?
Köpa 15 kylskåp och ett katthem. Bli crazy och sen få ångest o starta ett gediget pensionssparande.

12. Vad tycker du om ordet hen?
Det är väl bra. Tycker däremot att folk som har åsikter om att det är "dåligt" är dåliga o fjantiga.

13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak?
Googla "vegansk oreo cheesecake". ;)

14. Vad tycker du om köttkonsumtion?
Jag tycker att alla borde halvera sin köttkonsumtion och läsa på. Det finns typ inga anledningar till att äta kött egentligen.

15. Är du beroende av något?
Snus och koffein, helst massor.

16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?
Gammal elektropop och synth. Ladytron, miss kittin, silverbullit osv.


17. Vad gör dig riktigt förbannad?
70% av det som skrivs på Facebook!! köpte en french hotdog en gång som var svinäcklig, hur i helvete kan man misslyckas med en french hotdog????
Jo och hemska saker som händer barn, det svider i själen.

18. Har du något riktigt bra husmorstips?
Stryk skjortan med plattången, frys in allt du kan. Koka disktrasan.

19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?
Ja den där med kattungarna. Katter <3

20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?
Haha nä. Var jätteblyg, hade dåligt självförtroende och sög på tummen. Det gick över när jag började frisörutbildningen och var tvungen att prata med okända människor. Alltså blygheten, tummen slutade jag snutta på tidigare.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du pensionsspara om du har 100 miljoner euro........

Svar: För att jag nästan bränt allt på katthem och kylskåp!!!
din apa i etern.

2016-09-10 @ 22:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0