Klätterapan

Alltså är medveten om mitt dåliga bloggande. Ni bryr er säkert inte, men om det sitter någon och ba "vart e apan då??" Så kan jag förtälja att jag numera spenderar 85% av vaken tid sittandes på golvet, bakom Vide.
Vide har ju blivit fellow klättronge och klättrar på ALLT. Det är förjävligt. Alltså kul o jättebra att han utvecklas men för mig blir det ca skitjobbigt att hålla koll på honom hela tiden, helt omöjligt o lämna honom ensam i två sekunder. Och så slår han sig så ofta och mitt arma modershjärta knyter sig o han gråter o jag gråter "stackars lille kööörv, snyft".

Helst av allt vill jag rulla in honom i bubbelplast men det känns lite taskigt. Hehe. Vi tränar på att ramla snyggt och till sittandes. Det blir lite lite bättre för varje dag!

Så nu vet ni. Puss!

Babababa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0