Tak o flärd.

Hejsan svejsan!!
skriver på plattan för ca första gången. Det är kanske lättare än att mobilblogga som jag gör typ alltid annars.
 
Snart är Jonas semester slut. Har halvt gravt ångest över det. Vi skulle ha gjort såååå mycket men alla pengarna tog typ slut första veckan och sen har vi bara flängt runt på hela semestern. Eller ja, denna vecka har vi faktiskt tagit det relativt lugnt än så länge. Om jag skulle sammanfatta semestern med två ord så blir det nog "Biltema" och "Jula". Haha. 
 
Igår målade jag taket i vides rum, hela huset svämmar ju över i läcker furu, så det blev vitt och fräscht som inredningsbloggarna säger. Tanken var att vi skulle ha renoverat hela rummet på semestern men så blev det inte heller... 
 Vide är förresten så jävla mysig nu, det går verkligen att SKOJJÀ med honom nu. Brukar ta nappen för honom med munnen och så försöker han ta tillbaka den med sin mun medans han fnissar för kung och rike, så kul! Snart blir det bara han och jag så jag måste införskaffa lite rutiner och vardag igen. 
 
Hittade en liten fjärtonge på paddan, vad var han här? Fyra månader kanske. Naaw. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0