Min unge!!

Idag saknar jag min bebiiiiis! Jaja ska sluta kalla honom för bebis, han är ett barn.

 Igår hade vi en görmysig dag. Alltså görmysig. Vi var ute o lekte skitlänge. Vide plockade stenar och gav mig. Sen försökte han äta några, han fick en smoothie istället. 
Efter det så åkte vi till affären och jag släppte lös honom där. Nu tänker ni !!!!!???? men han tyckte det var skitkul att springa runt o härja bland alla grejer. Speciellt tomaterna och vitkålen fastnade han för. 
Vide är en ganska försiktig unge ändå, han känner ganska försiktigt på saker innan han bestämmer sig för ifall det är värt o riva ner eller ej. Innan barn ba "JAG SKULLE ALDRIG TA MED MITT BARN TILL AFFÄREN."
haha. Jag trodde iofs inte att jag skulle gilla samsovning heller, nu är det den bästa stunden på dagen, att gå o lägga sig brevid en liten varm person och hålla handen. Obs, inte lika mysigt när han sparkar en i hövvet eller skriker en i örat... 

Hejdå! 

<3

Kommentarer
Postat av: HJORTEN

Men så söööt!! :D

ha en bra dag
kramiz

2017-04-24 @ 13:14:34
URL: http://nouw.com/lillemmish
Postat av: kreten

Tänker på Inga-Lill när jag ser den där bilden 😊

Svar: Haha ja du är inte den enda som sagt att han är lik sin mormor!
din apa i etern.

2017-04-24 @ 19:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0