Personer jag vill klippa.

Yey och ney. 

Eugene i walking dead. Asså JA! Jag är i övrigt ett stort fan av hockeyfrisyrer, men det är skillnad på hockeyfrisyr o hockeyfrisyr. Jag vill klippa av nackfrisyren!!



Trumpis. Finns väl ingen med lika svinful frisyr som den gamle huliganen. Jag tänker en hård snagg som passar hans personlighet. 


Maria montezami. Nej nu skojjar jag faktiskt jättemycket. Jag ser hela händelseförloppet framför mig: "jag vill göra något spännande! Men vill behålla längden. Ingen lugg, inte mer uppklippt än vad det är." "Jaha så bara topparna då??". Kul Maria! Kul!!!


elisabet Höglund. Jag är mest intresserad av hur hon beskriver sin klippning. Fluffigt? Jag vill ha fluffigt och permanentat hår. Stort. Ej fönat, FLUFF! 

lina + Sudden 17 bast. Alltså åmajgaaad. Detta var innan plattången. Kolla Suddens misslyckade goth-lugg? Den blev aldrig symmetrisk! Jag tror att jag var hennes frisör redan då. Haha. Och min frilla då?! Snaggat på ena sidan och två feta ränder i?? Det hade pappa gjort på min begäran. Största stilikonen var Kitty jutbring. 



Kommentarer
Postat av: T K

Hade glömt att jag `fixade´håret...lite konstigt med tanke på att din mor är frisör.

Svar: Haha, mamma vägrade säkert. Eller så fick jag ett spontant infall.
din apa i etern.

2017-04-17 @ 07:28:27
Postat av: Ida

Haha sitter å fnissar i personalrummet och får misstänkta blickar från övrig personal. Vilka frisyrer 🙈😂

2017-04-26 @ 12:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0