Bakbloggare?

Vad gör bakbloggarna med allt gött di gör? Äter dom upp alla kakor? Eller bjur dom hem folk på fika varje dag? Har dom ett frysrum till förvaring?
Är för övrigt imoponerad över folk som kan ha kakor hemma utan att äta upp dom på en gång. Jag brukar baka av ett syfte - att äta upp det på en gång. Gillar hembakat ungefär 100 miljarder gånger mer än köpegodis och chips. T ex saker som innehåller jordnötssmör!! Det är det bästa jag vet. Längtar tills jag ska göra julgodis! 

Okej hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner en fd bakbloggare! Hon gav nästan allt hon bakade till uteliggarna i området hon bodde. Kram elli

Svar: Men vad fint gjort!!!
din apa i etern.

2017-12-01 @ 08:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0