Konflikträdd

Jag kan inte förlika mig med att jag är konflikträdd. Alltså jag tror inte att jag är konflikträdd och ba "näääääj, Dä där fixer jaaaag". Och när det väl kommer till kritan så blir jag som en blyg tolvåring. 

Exempel:
Fick ett paket med fel takpanel från bolist sist vi var där. Det var alltså deras fel. Märkte det när vi var hemma och jag blev så jävla sur. Jag sa till både pappa och Jonas att jag skulle skälla ut dom och att de skulle leverera nytt paket till oss som plåster på såren. Helt rimligt faktiskt.
Så ringde jag idag, astaggad o ba yeeaaaah. 
Samtalet:
- hej jag heter lina o jag tror vi fått fel panel sist vi var hos er...
Försäljare: jasså ojdå okej det är bara o komma in o byta.
Jag: ...... eh... okej.
Försäljare: ja? 
Jag: eh....
Försäljare: eller var det något annat du tänkte på?
Jag: eh... hehe jag hoppades lixom att ni skulle köra ut till oss?
Försäljare: jaha var det vi som hade gjort fel?? Jamenvisst, fixar det här snarast.

Ja det löste sig ju, men herregud, jag fick sånt jävla blodsockerfall efteråt att jag nästan skakade. Haha. 
Cred till bolist förresten! Älskar när folk är sådär superserviga och fixar allt för sina kunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0