Panikdagen

Haha, jag hade inte tänkt o skriva så mycket om plugget eftersom jag alltid tyckt att det varit SÅ tråkigt att läsa andra som skriver om det. Men det är ju en så stor del av mitt liv just nu, så skriver jag inte om det blir det knappt något kvar o skriva om. 

Jaja, vi har börjat en ny delkurs som handlar om transfeminism. Det är väldigt intressant, men läraren pratar engelska och min engelska är väl sådär. Eller ja, den är rätt bra, men svårt att fatta allt ändå tycker jag. Har fått en jävla massa uppgifter. Jag brukar ha minst en panikdag när jag fått nya uppgifter. På panikdagen lullar jag runt i flera timmar i rastlöshet och försöker förstå vad uppgiften handlar om, plus att jag känner mig som störste idioten i stan och känner starkt "vad i helvete har jag gett mig in i???"
Nu känns det som att jag kommer att ha minst en panikvecka innan poletten trillar ner. Hoppas panikdagen räcker. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0