Dans o sånt.

Igårkväll var min relativt nyfunna bekantskap ölme-Hannah här! Ho hade med sig fika o så klippte vi lite. Det var supertrevligt tyckte undertecknad. Alltså det är då himla skönt o träffa någon som har väldigt lika värderingar om kids och uppfostran. Kan känna mig jävligt ensam om att tycka att paddan är ett förjävla bra redskap, eller att socker är ok. 


I lördags var jag ute med Kallsta-hannill! Jag har precis återhämtat mig. Det är absolut inte samma sak som att gå ut nuförtin som det var på den tiden innan kids. Haha. 
Men annars var det kul! Vi dansade som rava på en 30+ klubb och jag kände mig inte som en gammal dinosaurie. Gick dock relativt tidigt ändå. Vi var trötta o gamla. Haha. 




Kolla va snygg ja var då! Kattskjorta o läppis!

Kommentarer
Postat av: LindaF

Alltså wow vilken pingla! Och kan säga att paddan används ganska flitigt här hemma med!

Svar: hehe! Skönt o höra! ;)
din apa i etern.

2017-02-01 @ 23:35:21
Postat av: Malin

Innan jag fick barn hade jag tänkt mig att det (barnet) aldrig skulle få se på teve. För jag tyckte teve orsakade osunda ideal och konsumtionshets. HAHAHHAHAa när jag fick barn försökte jag få henne att börja se på teve så jag skulle få göra nåt annat en stund. Tyckte det tog jättelänge innan hon blev intresserad av tevetittande. Herregud, barnkanalen är ju bra för barn.

Svar: Haha men sådär tänkte jag og före child. Ja jag tycker det är rätt gött att han gillar barnprogram/paddan. Plus att det är guld att kunna typ plocka ur disken ifred ibland!
din apa i etern.

2017-02-03 @ 13:29:23
URL: http://malinsvedjeholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0