En ny kärlek!

Hej!!!!

Goda nyheter! Gamle Bettan har äääähäntligen blitt utbytt mot moderna Mona. 
Snackar såklart om vårat sprillans nya värmesystem. Gamle Bettan borde väl blivit utbytt för sådär 20 år sen? Alla var förvånade över att Bettan fortfarande fungerade. Gamle Bettan var för övrigt en Elpanna som kostade oss en förmögenhet i elräkningar. 
Nu har vi bergvärme!!!!! Äntligen!!! Det var dyrt. 

Andra bra nyheter är att jag hittade ett sparkonto jag glömt bort. Ja hur kan man glömma bort ett sparkonto undrar ni? Jo! Jag hade faktiskt eget företagande en sväng när jag var frisör och då hade jag ett konto där. Ringde te banken som ba "japp, du har ett konto där ja". Jag ba "gimmi maj money plz", o dom ba "ok!". Det var 10 tusen där. (!!!!!). Tack för förtida gratulationer ang det.
Jag blev väldigt glad, särskilt nu när fsk krånglar rava som vanligt.

Yep. Testade yoga idag. Fan vad jobbigt det var? Det ser ju svinenkelt ut men jag kände mig helt sönderförstörd. Tänkte att jag skulle bli mindre stel. 

Over og out// Mvh Värmland. 


Kommentarer
Postat av: Angelika

lycka att hitta pengar man glömt bort... fast själv har man ju bara funnit sådär en hundring eller så i en jacka man plockart bort för säsongen. Men ändå :)

Svar: Ja men allt av värde e ju kul o hitta!
din apa i etern.

2017-02-08 @ 12:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0