En till onge?!

Nej alltså jag är inte så värst sugen på ett till child just nu. Eller ja, ibland, men jag känner inte längtet! Jag vill verkligen känna det!!!!


Innan child så tänkte jag rätt friskt på att vi skulle ha två barn med ca 2 (högst 3) års mellanrum. Men nu känner jag att vi kommit över det första året och det var så jävla fantastiskt och otroligt jobbigt. Första halvåret spenderade jag typ i chock och oro över vide. Men nu känns det bara så himla roligt (nästan jämt), men när jag tänker på att vara preggo igen så får jag ilningar i livmodern. O den gamle gamle kroppa då!! Örker inte. Har seriöst en fysik som en gammal gubbe. Är så jävla stel o har fortfarande massiv pain från o till. 

Så nä! Nu känner jag att jag längtar efter längtet men ibland så tänker jag att jag just kommit hem från BB och vide får träffa sitt syskon för första gången o då tåras det typ i öga på mig. Så nån gång men verkligen inte nu tror jag. 



Kommentarer
Postat av: Ida

Idag blir livia så gammal som Tuva va när livia föddes, 2,8 mån! :D

Svar: Åhhhh!! <3
din apa i etern.

2017-01-28 @ 18:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0