Kalas.

Idag hade vi kalas för att Smoofie fyllde år i veckan. Halva släkten fick komma idag och imorrn kommer min släkt på fika. Det är alltid kalas tycker jag. Men det e la trefligt för då har släkten en anledning till att träffas o äta tårta. Gillar Jonas släkt, tur!!! 


Får alltid lite sådär dåligt samvete när jag skriver inlägg som är sorgliga. Lite samma känsla som förr när man bloggade på fyllan lixom. 
Jag måste bara tillägga att jag tycker absolut inte att det är fel att vilja boa eller göra i ordning spjälsängen inför kommande bebis - det hör till och ska absolut vara en del av tjusningen! Missunnar ingen det!

Rolig grej: nästa vecka ska jag o Hannill ut o klubba!!! Hahaha man måste va 30+ för att använda "klubba", förr vare mer "festa". Höhö!!! Borde antagligen vara mogen och skriva att jag ska ta ett glas rödvin o njuuuuta, men vi alla vet ju att det är en lögn. Jag ska dansa! Längtar maniskt efter att dansa hela natten o dricka bärs. 
Yäy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0