nap o plät.

Jag o vide har börjat med förmiddagsvila igen. Det är fantastiskt!! Vi slutade med det ett tag pga vide vägrade, men nu jävlar! Imorse vaknade körven 4 och var jämt dretpigg. Jag var skitsur. Förlåt men ingen människa förtjänar o gå upp klockan fyra!! Eller jo, Trump! Må han drabbas av konstant kissnödighet och sömnbrist varje natt!! 


Anywayzzzz, klockan sju gav vide o jag upp, la oss i sängen i slocknade konstant i ca 2 timmar. Asbra! 

Är så glad över detta så jag tänkte friskt dela med mig av mina bananplättar jag gör till vide!! Dom är mycket godare än traditionell bananpannkaka.

Ca:
1.5-2 dl havregryn
1 banan
2 ägg
Lite bakpulver 
1.5-2 dl mandelmjölk. 
0.5 dl mjöl (går att utesluta, men tycker konsistensen blir bättre med mjöl).
Kör i mixern o stek i kokosolja! Mums!






Kommentarer
Postat av: Ida

Vad har du till?

Svar: Lite fruktpure eller bär!
din apa i etern.

2017-01-28 @ 18:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0