Stirra i solen.

Men stjärten! Jag glömde att blogga igår! Var upptagen med "life". Var en sväng i Kallsta o träffade bönorna! Hannill och Emmy. Vide var oxå med och huserade. Han var väl inte skitnöjd över att få sitta en del i vagnen. På det sättet var det ju lite lättare när han var liten bebis, helnöjd i vagnen. 


Kul att träffa dom! Funderar på att åka till Gbg o hälsa på Bengan snart oxå. 

Annars har jag ägnat mig åt att läsa kommentarsfält, det är en utmärkt hobby om man vill främja den inte vreden. Lite som när man kör bil och helt plötsligt inser att alla är idioter. Hehe. Dom mest intressanta (=jävligaste) kommentarsfälten finns hos bloggbevakning. Riktig mobbarblogg som jag inte kan sluta läsa. Det är som att stirra rakt in i solen länge, ögonen svider och man undrar vart finns alla bra människor? 
(Inte där iallafall)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0