Bed bugs.

Vill bälja tre kannor kaffe och fem burkar redbull. Är så trööööööttt!!!! Sist jag gnällde på tröttheten berodde det tydligen på att jag faktiskt var sjuk. Jahapp. 

Idag beror tröttheten på att sovit ca 3 timmar. Happhapp.
Sov faktiskt några timmar på soffan, berodde ej på äktenskapskris utan snarare äckelhetskris. 

Vi har fått bed bugs. Det låter betydligt bättre än vägglöss. Jag blir ju lätt manisk över grejer, och inatt satt jag med ficklampan och lyste under madrassen, hittade en jävel och blev vråläcklad. Vägrade sova i sovrummet, Jonas o vide valde dock att sova kvar. Två timmar in i sömnen så vaknade jag av en duns och då hade lellkörven ramlat ur sängen o slagit sig. Stackarn!!! Vi har en hög säng og. *grinemoji*. 

Började misstänks Bed-bugs i början av veckan då både jag o Smoofie hade bett på armarna. Väldigt märkligt. 

Ska ringa till saneringsfirma och kolla våra försäkringar, det är tydligen ett litet helvete att bli av med vägglöss. Bläääähäääää!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0